فروتل

فروتلی شو به کسب و کارت رونق بده , فروتل ارائه دهنده خدمات تبلیغات، فروش و لجستیک به فروشندگان کالا، خدمات و فایل مجازی در سراسر ایران

ثبت نام همکار

ورود همکار

ثبت نام فروشنده

ورود فروشنده

فروتل را بیشتر بشناسید!

فروتلی شو به کسب و کارت رونق بده , فروتل ارائه دهنده خدمات تبلیغات، فروش و لجستیک به فروشندگان کالا، خدمات و فایل مجازی در سراسر ایران

فروتل حامی تولید ملی

تبلیغ، فروش و لجستیک تخصصی فروتل در خدمت محصولات با کیفیت تولید کنندگان

فروتل پشتیبان مشاغل خانگی

با فروتل به سادگی در منزل مشغول کار شوید و درآمد مناسبی داشته باشید

برخی مشتریان فروتل

از سال 1391 تا الان فروتل برترین سرویس دهنده فروش اینترنتی از نظر فروشندگان میباشد

آشنایی با خدمات فروتل 

فروتلی شو به کسب و کارت رونق بده , فروتل ارائه دهنده خدمات تبلیغات، فروش و لجستیک به فروشندگان کالا، خدمات و فایل مجازی در سراسر ایران

آیا لجستیک فروتل برای کسب و کار شما مفید است؟

در صورتیکه تولید کننده یا فروشنده کالا در هر جایی ایران هستید با لجستیک های فروتل در هر جایی که فروتل لجستیک دارد در کمتر از 24 ساعت دفتر کار و لجستیک خود را با هزینه باور نکردنی فعال کنید

لیست لجستیک های فروتل

لجستیک های فروتل در ایران آماده ارائه خدمات تخصصی انبارداری، بسته بندی، ارسال، پیک شهری و پستی می باشند.

سرعت و امنیت

لجستیک های فروتل در ایران آماده ارائه خدمات تخصصی انبارداری، بسته بندی، ارسال، پیک شهری و پستی می باشند.

سرویس لجستیک

تهیه و تامین کالا با شما ، تبلیغات ، فروش ، انبارداری ، بسته بندی و کلیه امور مربوط به لجستیک با فروتل می باشد

فروشگاه ساز پارسی تک

پارسی تک فروشگاه ساز هدیه فروتل به فروشندگان کالا و خدمات می باشد. در کنار فروشگاه ساز هدیه تمامی فروشگاه ساز ها و فروشگاه های شخصی با کمک وب سرویس فروتل می توانند به فروتل متصل شده و از امکـانات فروش ، حمل ، دریـافت وجـه ، مالی و… فروتل بهرمند شوند

خدمات مکان مبنا

سرويس هاي تسهیل کننده اطلاعاتي می باشند که توسط ابزارهاي موبايل در شبکه هاي بيسيم قابل دسترس بوده و بر مبناي استفاده از موقعيت اين ابزارهاي در موبايل استوارند، فروتل خدمات خود را مبتنی بر فناوری LBS ارائه می دهد، امکان فروش بسته به موقعیت جغرافیایی محصول، فروشنده، لجستیک و خریدار در سیستم فروتل فراهم شده است و خدمات وابسته به موقعیت جغرافیایی نیز ارائه گردیده است.

سامانه کالسنتر

  • سیستم پیشرفته مدیریت اپراتورهای کالسنتر جهت ثبت انبوه سفارشات
  • گزارش دهی های دقیق از عملکرد کارمندان کالسنتر
  • امکان ثبت سفارشات با کد پیامکی ، سفارشات تلگرامی و سفارشات کد دار
  • سیستم مدیریت عدم تداخل عملکرد اپراتورهای کالسنتر
  • امکان ارائه کالسنتر با کارمندان تحت هر یک از نمایندگی های فروتل در تمامی شهرها

نمایندگان فروتل

نمایندگان فروتل خدمات تبلیغات ، فروش و لجستیک را در شهر های مختلف ارائه می دهند. برای راهنمایی و ارتباط مستقیم می توانید به دفاتر نمایندگی فروتل در شهر خود مراجعه نمایید.

کسب درآمد با فروتل

فروتل راه کارهای نوین کسب درآمد حتی در منزل را به شما ارائه می دهد و می توانید از اوقات آزاد خصوصا زمانیکه در فضای مجازی سپری می کنید درآمد کسب نمایید. با عضویت در فروتل به عنوان همکار تبلیغاتی می توانید در فروش محصولات (کالا و خدمات) اصناف مختلف با فروتل همکاری کنید و از منزل و یا هر نقطه ایران ، بدون محدودیت مکانی و زمانی به کسب درآمد بپردازید.

آخرین مطالب آکادمی فروتل

  • 5 استراتژی منحصر به فرد برای حفظ مشتری (و افزایش سود!)

    در این مقاله به 5 استراتژی منحصر به فرد برای حفظ مشتری های خود میپردازیم. برای یادگیری روش های حفظ و نگهداری مشتری با آکادمی فروتل همراه باشید. خلاصه مقاله: تفاوت بین شرکت هایی که رشد می کنند و شرکت هایی که رشد نمی کنند ، حفظ مشتری است. سرمایه گذاری در جذب مشتری فراتر … The post 5 استراتژی منحصر به فرد برای حفظ مشتری (و افزایش سود!) appeared first on آکادمی فروتل.

  • بازاریابی سبز چیست

    بازاریابی سبز (green marketing) یکی از بهترین روش های بازاریابی در حال حاظر میباشد که میتواند برای هر کسب و کار و بیزینسی مفید واقع شود. با سامانه آکادمی فروتل همراه باشید تا در این مقاله به مبحث بازاریابی سبز بپردازیم. در حال حاظر بیشتر جوامع بشری جهان در حال حل مشکلات زیست محیطی از … The post بازاریابی سبز چیست appeared first on آکادمی فروتل.

  • ۶ پیامد منفی تخفیف گذاری اشتباه + راهکارهای درست!

    حدود یک ماه پیش می‌خواستم دوره‌ آموزش سخت‌افزار را از یک سایت معروف بخرم. اما ناگهان یادم آمد، این سایت همیشه و در ایام و مناسبت‌های مختلف، تخفیف‌های چندین درصدی روی محصولات خود می‌گذارد. من که عجله‌ای نداشتم و می‌توانستم تا رسیدن اولین مناسبت صبر کنم. این موضوع باعث شد که در آن لحظه از … The post ۶ پیامد منفی تخفیف گذاری اشتباه + راهکارهای درست! appeared first on آکادمی فروتل.

  • چطور با قیف بازاریابی، فروش خود را زیاد کنیم؟ (قسمت دوم)

    چطور با قیف بازاریابی، فروش خود را زیاد کنیم؟ (قسمت اول) مرحلۀ دوم: جذب شدن (Appeal) حالا اگر مشتریان یک قدم دیگر جلو بیاید و به دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصول شما علاقه نشان دهند، وارد مرحله Appeal شده‌اند. در این مرحله، شما باید تلاش کنید تا خاطرات کوتاه‌مدتی که از مرحله قبلی در ذهن … The post چطور با قیف بازاریابی، فروش خود را زیاد کنیم؟ (قسمت دوم) appeared first on آکادمی فروتل.

هم اکنون با اکانت رایگان فعالیت خود را در فروتل آغاز کنید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/nfrot7v9bcxr2q/public_html/wp-includes/functions.php on line 4552