فروتل

نحوه ی کار با بخشهای مختلف پنل های فروتل با وجود گستردگی بخشهای آن بسیار ساده است و  تلاش شده کاربرپسند و ساده به نظر برسد.
با کمی کار در پنل متوجه کارکرد تمامی بخشها خواهید گردید. 
در زیر راهنمای سریع کلیت کار با پنل آورده شده است و جزئیات را با کار در پنل و توجه به توضیحات مختصری که در هر بخش آورده شده متوجه خواهید گردید:

http://d20.ir/14/Images/82/Other/82_g50e29c963fe63/21.jpg

درگاه تبلیغات و فروش فروتل از 9 بخش اصلی تشکیل شده است:
1- سفارشات
6 وضعیت اصلی برای سفارشات وجود دارد
سفارشات معلق، سفارش جدیدی است که باید توسط فروشنده تعیین وضعیت شود.
توجه: فروشنده حداکثر بایستی ظرف 2 روز تعیین وضعیت نماید و از معلق خارج شود و بیشتر از این مدت امتیاز منفی داشته و  باعث کاهش  شدید رنکینگ فروشنده در فروتل می شود.
گزینه و آیکونهای مختلفی اطراف  سفارش معلق قرار دارد که با نگهداشتن روی هر کدام کاربرد آنرا نمایش داده می شود.

در بالا سمت چپ سفارش:
http://d20.ir/14/Images/82/Other/82_g50e29c963fe63/18.png
وضعیت تایید تلفنی یا اس ام اسی سفارش با علامت تلفن قرار دارد و گزینه های پرینت و امکان ویرایش تمامی بخشهای سفارش نیز در این قسمت قرار دارد.

در پایین هر سفارش
http://d20.ir/14/Images/82/Other/82_g50e29c963fe63/19.png
امکان تغییر وضعیت به موارد زیر امکان پذیر است:
– در حال آماده سازی (در صورتیکه نیاز به تهیه کالا یا ساخت آن باشد و امکان ارسال فراهم نباشد قبل از آماده به ارسال در این بخش قرار دهید)
– آماده ارسال (با آماده به ارسال شدن به سیستم حمل و نقل (پست) اعلام می کنید سفارش برای تحویل دارد و بایستی سفارش را بسته بندی و فاکتور را از بخش چاپ گروهی چاپ نمایید و طبق دستور العمل پست آماده نمایید)
– ارسال شخصی (در صورتیکه مایل هستید با سیستم حمل و نقل خودتان ارسال نمایید این بخش را انتخاب می نمایید که این سفارشات مستقیما به ارسال رفته و بعد از یک روز وارد بخش وصولی می شود و با فروشنده تسویه می شود)
– انصراف (درصورتیکه قصد ارسال سفارش به هر دلیلی را ندارید انصراف زده و دلیل دقیق آنرا وارد می نمایید.)
توجه: در صورتی که سفارش پرداخت نقدی خطا دار باشد تا مشخص شدن وضعیت پرداخت قابل تغییر وضعیت نیست که در بخش نوع پرداخت سفارش امکان مشاهده گزارش پرداخت وجود دارد.
یکساعت بعد از خرید نقدی خطا دار ثبت شود دکمه تایید پرداخت فعال می شود که فروشنده شخصا می تواند از حساب شخصی خود درخواست واریز نماید و سفارش به صورت نقدی تایید شده تبدیل و ارسال کند و یا سفارش را ویرایش کرده و به صورت پرداخت در محل ارسال کرده و یا انصراف بزند.

در قسمت پایین سمت چپ هر سفارش
http://d20.ir/14/Images/82/Other/82_g50e29c963fe63/20547d90cd10484.png
ابزارهای مختلفی در این بخش هر سفارش قرار دارد که به ترتیب عبارتند از:
تغییر وضعیت : نشانگر تغییر وضعیتهای انجام شده بر روی هر سفارش با جزئیات مختلف را نشان می دهد که در تمام وضعیت سفارشات این آیکون وجود دارد.
نظارت پیامکی: امکان تنظیم اختصاصی ارسال پیامک به مشتری یا فروشنده در وضعیت های مختلف قابل تنظیم است. تنظیم کلی سیستم پیامکی برای تمامی در بخش تنظیمات قرار دارد.
تایید تلفنی فوری: با کلیک بر روی این بخش در سریعتر زمان ممکن (حدودا ظرف 5 دقیقه) با مشتری تماس گرفته می شود و تایید تلفنی گرفته می شود، تنظیم کلی این بخش در بخش تنظیمات قرار دارد.
کپی سفارش: امکان ایجاد نسخه مشابه سفارش در وضعیت معلق فراهم می شود این امکان بیشتر برای ارسال مجدد سفارش برگشتی کاربرد دارد.
انتقال سفارش: برای انتقال سفارش به پنل دیگر شما در فروتل استفاده می شود.
واگذاری سفارش: در صورتیکه به هر دلیلی نمی توانید سفارشی را ارسال کنید می توانید با تعیین کارمزدی آنرا واگذار نمایید تا سایر فروشندگان آنرا ارسال نمایند و در صورت توزیع کارمزد تعیین شده به شما تعلق می گیرد.

سایر وضعیتها نیز پس از آماده به ارسال شدن توسط سیستم حمل و نقل تغییر کرده و می توانید از بخش سفارشات و گزارش کلی سفارشات مشاهده نمایید.

لیست واگذاری ها: می توانید از این بخش سفارشات واگذار شده را مشاهده نمایید و در صورتیکه می توانید ارسال نمایید آنرا تایید و ارسال نمایید، پس از توزیع کارمزد و پورسانت کسر و مابقی به حساب شما واریز می شود.
ثبت سفارش جدید: از این بخش با وارد کردن کد محصول می توانید ثبت سفارش انجام دهید.

2- محصولات
افزودن محصول به صورت تکی و گروهی امکان پذیر است.
در افزودن تکی محصول به صورت سریع و پیشرفته می توانید محصول را اضافه نمایید.
در افزودن گروهی نیز به صورت وارد کردن در کادر یا انتخاب فایل اکسل محصول و افزودن گروهی استفاده نمایید.
http://d20.ir/14/Images/82/Other/82_g50e29c963fe63/225486b94439e1a.gif
تذکر خیلی مهم: افزودن محصول مهترین بخش در شروع کار فروشگاه اینترنتی است، توصیه می شود با دقت زیاد تک تک محصولات را با جزئیات کامل با عکس ها و بنرها و فیلمهای با کیفیت و جذاب وارد نمایید. در صورتیکه در این زمینه مهارت کافی را ندارید حتما از افرادی که در زمینه گرافیک تبحر دارند کمک بگیرید. 
ورود محصول فقط یک مرتبه است و موتور محرک فروش شما می باشد و در صورت ورود ناقص نبایستی توقع فروش داشته باشید و مشتریان در اینترنت فقط با کمک این توضیحات خرید می کنند.

توصیه: جهت ورود سریع محصولات توصیه می شود کلیه محصولات خود را از روش افزودن گروهی وارد نمایید و از بخش تغییر گروهی عکسها و بنرها به صورت گروهی عکسها و بنرها را وارد نمایید و و پس از آن از بخش لیست تمام محصولات اقدام به ویرایش تک تک آنها نمایید.

تغییر گروهی عکسها و بنرها: پس از اینکه از بخش تنظیمات درخواست آپلود سنتر فروتل را کردید آپلود سنتر در اختیار شما قرار گرفته و تمامی عکسها و بنرهای خود را وارد نمایید، آپلود سنتر به شما امکان خروجی گروهی عکسها و بنرها را می دهد که خروجی آنرا از این بخش می توانید به صورت گروهی وارد نمایید.

ویرایش گروهی محصولات: می توانید به صورت گروهی و به راحت و سرعت تغییری در تمامی محصولات اعمال نمایید. مثلا قیمت همه محصولات را به صورت گروهی 10000ریال ارزان کنید یا به وزن همه ی محصولات 10 گرم اضافه نمایید و …
که به دو حالت ساده و پیشرفته می توانید این تغییرات را اعمال نمایید.

جابه جایی محصولات دسته ها: می تواند محصولات وارد شده را از یک دسته به دسته یا گروه دیگری به صورت یکجا وارد نمایید.

خروجی محصولات فروشگاه: از این بخش می توانید خروجی اکسل از تمام محصولات وارد شده دریافت نمایید که می توانید با تغییر در این خروجی از بخش ورود گروهی نیز مجددا محصولات را وارد یا ویرایش گروهی نمایید.

آپدیت محصولات در سرورها: در صورتیکه محصولی در سایت شما نمایش داده نمی شود می توانید از این بخش برای آپدیت سریع استفاده نمایید.

کپی پنل به پنل: در صورتیکه چند پنل در فروتل داشته باشید با انتخاب محصولاتی می توانید آنرا به پنل دیگرتان منتقل نمایید.

لینک تبلیغاتی: به لینکدونی پنل بازاریابها اضافه می شود.(این بخش در حال تکمیل است)

بنر تبلیغاتی: به بخش بنرهای پولساز پنل بازاریابها اضافه می شود.(این بخش در حال تکمیل است)

لینک خرید محصول: فرمت و قالب کلی لینک خرید محصول در این بخش نمایش داده می شود که با تغییر کد محصول در این لینک سبد خرید محصولات ایجاد می شود.

3- درگاه تبلیغات ایران
درگاه تبلیغات قدرتمند ترین ابزار تبلیغاتی ایران است که ظرف دو ماه آینده با فعال شدن دفاتر نمایندگی سراسر ایران به سرعت کامل می شود و شما را قادر می سازد به راحتی از هر ابزار تبلیغاتی ممکن در سراسر ایران به صورت سراسری و محلی به صورت کاملا هدفمند استفاده نمایید که تحولی بزرگ در سیستم تبلیغات ایران می باشد.

4- مدیریت ریسلری
در صورتیکه بخواهید پنلهای فروشندگی متعددی ایجاد نمایید از این بخش استفاده نمایید.
این بخش قابلیت متعددی به فروشگاه اضافه می نماید و می توانید درآمدهای متنوعی از این بخش بدست آورید.
ریسلری شما را تبدیل به فروتل درشهرتان می کند و می توانید به فروشندگان شهرتان پنل ایجاد نمایید و کارمزد از فروش و هزینه پشتیبانی و جمع آوری و لجستیک و …. دریافت نمایید و تبدیل به دفتری فعال در شهر خود شوید که منابع درآمد متنوعی برای شما ایجاد می کند.
به صورت پیشفرض این بخش غیرفعال است که بایستی درخواست ارتقاء پنل به ریسلری نمایید که با پرداخت مبلغی به صورت دائمی پنل فروشندگی شما به ریسلری ارتقاء می یابد که علاوه بر امکانات فعلی قابلیت ریسلری نیز به پنل اضافه می شود.

5- گزارشات
گزارش کلی سفارشات: گزارش کامل و دقیقی از تمامی سفارشات ارسالی در حالات و وضعیتهای مختلف  به صورت کامل و دقیق می توانید دریافت نمایید.

گزارشاتی مانند میزان فروش محصول و میزان فروش محصولات توسط بازاریاب و گزارش درصدی وضعیت سفارشات را نیز از بخش گزارشات می توانید دریافت نمایید.

راندمان عملکرد: راندمان عملکرد خودتان و سیستم حمل و نقل را از این بخش می توانید مشاهده نمایید.

خروجی تفکیکی سفارشات: می توانید از این بخش گزارشی از تک تک اطلاعات مربوط به سفارشاتتان در قالب فایل اکسل دریافت نمایید.

گزارش تایید تلفنی و پیامکی: گزارشی از تراکنشهای صورت گرفته به صورت پیامکی و تلفنی به شما ارائه می دهد.

6- مالی
محاسبه واریزی آینده: میزان مبلغی که در واریزی بعدی قرار است واریز شود را نمایش می دهد، در صورتیکه حساب بانک ملی اعلام کرده باشید هفته ای دو مرتبه یکشنبه و چهارشنبه واریز می گردد و به شماره کارت سایر حسابهای ماهی یک مرتبه بنا به درخواست شما واریز صورت می گیرد.
لیست واریزی ها: واریزی های انجام شده تا الان را به همراه تاریخ واریز و شماره فیش واریزی و سایر مشخصات لازم نمایش می دهد.
لیست تراکنشهای مالی پنل: هر گونه اضافه و یا کسر شدن به حساب جاری و پس انداز به صورت جداگانه در این بخش گزارش داده می شود.
دو نوع حساب در پنل وجود دارد:
حساب جاری: حسابی که مربوط به سفارشات می باشد و هفته ای دو مرتبه یک شنبه و چهارشنبه مبلغ موجود در حساب جاری به حساب بانکی فروشنده ورایز می گردد.
حساب پس انداز: جهت شارژ برای استفاده در بخش درگاه تبلیغات و سایر کسورات درخواستی فروشنده می تواند از حساب جاری به پس انداز منتقل گردد و یا از بخش شارژ پنل اقدام به شارژ پنل نمایید. مبلغ موجود در حساب پس انداز واریز نمی گردد و جهت استفاده در بخشهای مختلف تبلیغاتی و … پنل می باشد
محاسبات سفارشات: نحوه ی محاسبات سفارشات در سه وضعیت ارسالی ، برگشتی و وصولی را نمایش می دهد.
شارژ پنل: جهت شارژ حساب پس اندازی و استفاده از آن در شارژ پنل اس ام اس و ایمیل و پیغامگو و سایر موارد استفاده نمایید.

7 تنظیمات
بخشهای متنوعی در بخش تنظیمات وجود دارد و تمام تنظیمات مربوط به بخشهای مختلف پنل در این قسمت قرار گرفته است که شامل:
اصلاح مشخصات: که مشخصات شخصی که در سبد خرید چاپ میشود و تنظیمات سبد خرید، تنظیمات تایید تلفنی و رمزهای عبور و انتقال اطلاعات به پنل دیگری اگر از فروتل دارید قابل تنظیم می باشد.
تعریف کارمند و سطح دسترسی: به زودی اضافه خواهد شد که می توانید برای اداره فروشتان در فروتل کاربرانی با سطوح دسترسی قابل تنظیم تعریف کنید مثلا کاربری که مخصوص بخش محصولات است و کاربری که مخصوص سفارشات است و …
تعیین و تنظیم علاقه مندیها: می توانید زمینه علاقه یا فعالیت خود را در این بخش تعیین کنید تا در مواقع لزوم اطلاعاتی در این زمینه ها به اطلاع شما برسد.
مدیریت کوپن ها: از بخش می توانید کپن تخفیف ایجاد نمایید که برای مناسبتهای مختلف به صورت زمان دار ایجاد گردد که به اشکال مختلف در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا جهت خریدهای خود استفاده نمایند که در سبد خرید بخشی برای ورود بن تخفیف قرار گرفته است .
مدیریت کارت هدایا: این بخش مشابه کوپن می باشد یا این تفاوت که مقدار ریالی آن ثابت است مثلا کارت هدیه 10 هزار تومان ایجاد می کنید ولی کوپن می تواند هم ثابت یا درصدی تخفیف باشد. توجه نمایید مشتری اگر کمتر از مقدار کارت هدیه خرید کند باقیمانده آن از بین می رود و نمی تواند بعدا استفاده کند مثلا اگر کارت هدیه 10 هزار تومان باشد و مشتری 5 هزار تومان خرید کند 5 هزار تومان باقیمانده از بین می رود.
لیست فروشگاه ها: از این بخش می توانید لیست تمام فروشگاه هایی که از فروتل دریافت کرده اید را مشاهده کرده و مستقیما با کلیک بر روی ورود به پنل وارد پنل مدیریت آنها شوید.
درخواست فروشگاه جدید: از این بخش می توانید درخواست فروشگاه ساز نمایید، سایت فروشگاهی اول به صورت هدیه با هاست و دامنه IR راه اندازی می شود و سایتهای بعدی با کسر 99 هزار تومان از پنل راه اندازی می گردد. فروشگاه ساز پارسی تک یکی از کاملترین فروشگاه سازهای ایران است که کاملا با سیستم فروتل هماهنگ است و پشتیبانی آن به صورت رایگان توسط فروتل انجام می گردد.
راهنما و دانلود وب سرویسهای فروتل: دو روش اتصال فروشگاه ساز شما به فروتل وجود دارد:
– لینک خرید : با اضافه کردن هر محصول لینک خرید ایجاد می شود که در بخش محصولات لینک خرید محصول نمایش داده می شود که فقط کد محصول در آن در حال تغییر است.
– وب سرویس: در صورتیکه فروشگاهتان سبد خرید اختصاصی دارد و می خواهید مشتری از سایتتان خارج نشود و در پس زمینه اطلاعات هزینه ارسال از فروتل دریافت و به مشتری نمایش داه شود و نهایتا سفارش ثبت و کد رهگیری به مشتری داده و اطلاعات برای پنل فروش فروتل شما ارسال شود می توانید وب سرویس را از این بخش به همراه راهنمای آن را دریافت و در اختیار برنامه نویس سایت خود قرار دهید تا به سبد خرید اضافه نمایند. وب سرویسهای مختلفی برای بخشهایی مانند بازاریابی نیز وجود دارد که می تواند هر سایتی را تبدیل به سیستم بازاریابی مشارکت در فروش تبدیل کند.
درخواست آپلود سنتر: از این بخش می توانید درخواست دهید آپلود سنتر برای آپلود عکسهای و بنرهای محصولات و فیلم و فایلهای مرتبط با محصول را در آن آپلود و به صورت تکی یا گروهی خروجی گرفته و در بخش محصولات به صورت تکی یا گروهی وارد نمایید. این آپلود سنتر بر روی پنل شما تنظیم می گردد. 
درخواست شماره اختصاصی SMS: در صورتیکه بخواهید اس ام اس های اطلاع رسانی و یا تبلیغاتی با شماره SMS اختصاصی خودتان ارسال شود از این بخش می توانید شماره مورد نظرتان را درخواست دهید.    
تنظیم قالب و ارسال SMS سفارشات: در این بخش می توانید پیامهای پیشفرض  فروتل در ارسال برای مشتریان در وضعیتهای مختلف را تغییر دهید.
تنظیم مهر فاکتور فروشگاه: در صورتیکه بخواهید مهر فروشگاه در زمان چاپ فاکتور در محل  مهر فروشگاه چاپ شود در این بخش آدرس اینترنتی عکس مهر فروشگاه را که در آپلود سنتر آپلود کرده اید قرار دهید، علاوه بر این می توانید پیام سبد خرید و لوگوی بالای سبد خرید را تنظیم نمایید.
تنظیم دلخواه فیلدهای سبد خرید: می توانید در این بخش سبد خرید اختصاصی خودتان طراحی کنید و اطلاعاتی که مایل هستید در زمان ثبت سفارش از مشتری دریافت نمایید متناسب با زمینه فعالیتتان اضافه نمایید.
انتقال پنل به پنل: در صورتیکه چندین پنل از فروتل داشته باشید  وبخواهید تمامی اطلاعات مربوط به محصولات و فروشگاه ها و بازاریابها به پنل جدید منتقل شود از این امکان استفاده نمایید.
تنظیم ریسلری: در صوریتکه ریسلری پنلتان فعال باشد می توانید تنظیمات اختصاصی کردن لوگو و توضیحات پنل فروشندگان تحت ریسلری را از این بخش انجام دهید.
خدمات تایید تلفنی: از این بخش می توانید تعیین کنید در وضعیت معلق یا ارسال یا برگشت با مشتری تماس گرفته شود و تایید واقعی بودن یا اطلاع رسانی ارسال یا برگشتی انجام گیرد. تماس به صورت خودکار و سیستمی حداکثر 5 دقیقه پس از ثبت سفارش یا ارسال و برگشت انجام می شود.
تغییر رمز پنل: می توانید رمز ورود به پنل را از این بخش تغییر دهید.

8- آموزش و اخبار
درج مطلب: با استفاده از این بخش می توانید مطالب آموزشی و اطلاع رسانی و … وارد نمایید تا  در پنل بازاریابها و یا فروشندگان تحت ریسلری نمایش داده شود.
سوالات متداول، آموزش و اخبار و اطلاعیه ها: شامل اطلاعات و آموزشها و اطلاعیه هایی است که توسط تیم های پشتیبانی فروتل قرار می گیرد و راهنمایی و اطلاع رسانی های لازم  را در اختیار شما قرار می دهد، در صفحه ی اول در بخش اطلاعیه ها نیز نمایش داده شده است.

9- پشتیبانی
شامل بخش پشتیبانی و تیکت سنتر می باشد که از طریق آن می توانید مستقیما پیامها و درخواستها و گزارش مشکلات و ایده های خود را به بخشهای مختلف فروتل ارسال نمایید که این بخش به زودی تکمیل و فعال خواهد شد.

سرویسهای نوین فروتل دو بخش اصلی دارد که عبارتند از:

1- درگاه تبلیغات ایران

2- درگاه فروش ایران

1- درگاه تبلیغات ایران: با ثبت نام در بخش ثبت نام فروشنده سایت frotel.com بلافاصله و به صورت رایگان فعال می گردد. درگاه تبلیغات ایران دربرگیرنده کلیه رسانه های تبلیغاتی ایران است و امکانی قدرتمند در اختیار شماست تا به راحتی در هر رسانه ای که بخواهید سفارش تبلیغ داده و به صورت محلی یا سراسری محصولات و خدمات خود را معرفی نمایید. درگاه تبلیغات ایران روشی نوین جهت سهولت کار شما و دسترسی راحت و سریع به تمامی روشهای تبلیغ ممکن در ایران می باشد.

2- درگاه فروش ایران: پس از ثبت نام در بخش فروشنده سایت frotel.com به صورت رایگان درگاه تبلیغات ایران فعال گردیده و در صورتیکه بخواهید درگاه فروش ایران نیز فعال نمایید از بخش ارتقاء سطح کاربری اقدام به فعال سازی درگاه فروش می نمایید و به کمک این بخش کلیه محصولات و خدمات و حتی کالاهای مجازی خود را در سراسر ایران به فروش می رسانید و از امکانات متنوع تبلیغات، فروش و حمل و نقل و سایت ساز حرفه ای فروتل بدون پرداخت هزینه های گزاف بهره مند می گردد، فروتل در این بخش به ازای فروش کارمزد دریافت می کند.

 

صدها امکان در بخشهای مختلف درگاه تبلیغات و فروش ایران در پرتال فروتل در اختیار شما قرار گرفته است که می توانید در کمتر از یک ماه از یک فروشنده عادی به فروشنده ای شناخته شده در سراسر ایران تبدیل شوید و از این طریق نیز کسب درآمد نمایید.

– فروش سراسري پستي شامل جمع آوري و توزيع سراسري سفارشات و دريافت وجه پس از تحويل و يا دريافت آنلاين وجه از مشتري
– سيستم تبليغاتي فروتل كه بيش از 15 هزار بازارياب داشته و بر اساس پورسانتي كه فروشنده تعيين مي نمايد در فروش محصولات همكاري مي نمايد كه به پنل پستي فروشنده متصل است
– سايت فروشگاهي با دامنه اختصاصي فروشنده به صورت نامحدود « رايگان »
– سيستم تبليغاتي اختصاصي رايگان (مشاركت در فروش) كه مي توانيد شخصا بازارياب اختصاصي جذب كرده كه در ساير سيستمها حدود 400هزار تومان هزينه داريد و در فروتل رايگان بوده و بر روي فروشگاه ساز رايگان فروتل نصب مي باشد و وب سرويس آن نيز قابليت نصب بر روي هر فروشگاه سازي دارد و براحتي هر فروشگاه سازي داريد مي توانيد آنرا به سيستم تبليغاتي همكاري در فروش مجهز كنيد، واريزي حقوق بازاريابها دو مرتبه در هفته توسط فروتل انجام مي گيرد كه باعث جلب اطمينان آنها مي گردد.
– تاييد تلفني سفارشات براي اطمينان از صحت سفارشات و جلوگيري از برگشت شدن آن – تسويه حساب سريع
– پنل فروش پستي با امكانات گوناگون و بسيار كامل كه كاربردي راحت دارد
– پشتيباني قدرتمند و دائمي از فروشندگان
– آموزش تخصصي روشهاي بازاريابي و تبليغات اينترنتي به صورت رايگان

در مجموع با استفاده از فروتل شعبه اي جديد كار خود را افتتاح مي نماييد كه نه نيازي به نيروي كار بيشتر دارد و نه زماني براي توضيح و فروش محصول به مشتري داريد و به صورت خودكار محصولات به فروش رفته و شما آنها را آماده كرده و پست از شما تحويل گرفته و به دست مشتريان مي رساند و مبلغ آن به دو صورت پرداخت پس از تحويل يا پرداخت آنلاين دريافت مي گردد.

روزانه ده ها هزار سفارش از طريق سيستم فروش پستي در حال ارسال بوده و اين شيوه فروش به سرعت در حال توسعه مي باشد و گستردگي و جديد بودن اين روش فضاي مناسبي براي فروش محصولات را فراهم آورده است.
هر فروشنده اي كه كالاي مجاز قابل ارسال با پست را دارد مي تواند يكي از شعبه هاي كار خود را در اين فضا ايجاد نمايد كه با صرف كمترين هزينه و زمان فروش قابل توجهي داشته باشد.
علاوه بر دريافت سفارش از طريق اينترنت فروشنده مي تواند تبليغات گسترده رسانه اي انجام داده و در تبليغات، پرداخت وجه پس از تحويل در سراسر ايران را اعلام نمايد تا مشتريان به صورت تلفني سفارش داده به كمك سيستم فروش پستي كالا را تحويل مشتري نموده و وجه آنرا پس از تحويل دريافت نمايد كه بازار گسترده ايران به اين وسيله در دسترس فروشنده قرار مي گيرد.

اين تصور صحيح نمي باشد كه هر كالايي را مي توان در سيستم فروش پستي به صورت قطعي بفروش رساند و نمي توان تضميني براي فروش هر كالايي داد، فضاي خريد و فروش پستي همانند بازار فيزكي مي باشد كه علاوه بر تبليغ و بازاريابي، خود محصول و نحوه ي معرفي آن نقش مهمي در ميزان فروش آن دارد و اگر فروشنده محصولات پرفروش با مشخصات جذاب مانند توضيحات، عكس و پورسانت مناسب وارد نمايد شانس فروش بالاتري خواهد داشت.
هزينه اوليه سيستم بسيار پايين مي باشد و فروشنده از اين بابت متضرر نخواهد شد و هزينه ها در حدي است كه فروشنده اگر بخواهد سايت فروشگاهي داشته باشد با اين هزينه هم مي تواند سايت فروشگاهي داشته باشد و هم سيستم فروش پستي و سيستم تبليغاتي و خدمات گسترده ي ديگري را دريافت مي كند.

بابت يكسال استفاده از خدمات مختلف فروتل 76 هزار تومان حق عضويت دريافت مي گردد – پست نيز بابت يكسال 54 هزار تومان دريافت مي نمايد
كه جمعا حق عضويت سالانه فروش پستي 130 هزار تومان مي باشد.
– كارمزد فروتل 4 درصد از فروش مي باشد.
– هزينه هاي جانبي مانند هزينه بسته بندي، پرينتر، كاغذ مي باشد
– بين 100 الي 200 تومان هزينه تاييد تلفني و جمع آوري سفارشات
– هزينه ارسال سفارشات برگشتي
در صورتيكه پرداخت پس از تحويل كه پس از كسر بيش از 40 درصد از هزينه ارسال دريافت مي شود
اگر مبلغ سفارش به صورت آنلاين دريافت شده باشد هزينه برگشت از خريدار دريافت مي شود (حدود 5 الي 10 درصد سفارشات برگشت مي شود)

توجه كنيد كه فقط در فروتل هزينه ارسال سفارشات برگشتي پس از كسر خدمات COD (پرداخت وجه پس از تحويل) محاسبه و دريافت مي شود كه بيش از 40 درصد هرينه ارسال را شامل مي شود و هزينه هاي فروشنده را بسيار كاهش مي دهد و در مجموع مبلغ زيادي مي شود كه ساير شركتها به عنوان جريمه از فروشنده دريافت مي كنند.

تلفنخانه فروتل به خريداران تماس گرفته تا فروشنده با اطمينان از صحت واقعي بودن سفارش اقدام به ارسال سفارش نمايد كه باعث كاهش چشمگير سفارشات برگشتي مي گردد. در بالاي هر سفارش علامت تلفن با چهار نوع رنگ وجود دارد
– رنگ خاكستري به معناي اين است كه هنوز تماس گرفته نشده است
– رنگ آبي به معناي اين است كه تماس گرفته شده ولي هنوز تاييد نشده است
– رنگ سبز به معناي اين است كه تماس گرفته شده و تاييد گرديده است
– رنگ قرمز به معناي اين است كه سفارش غيرواقعي بوده يا كنسل شده است
با نگهداشتن موس بر روي علامت تلفن پيام خريدار را نيز مي توان مشاهده كرد
تاييد تلفني از امكانات اختياري پنل فروشنده مي باشد و فروشنده نيز شخصا مي تواند به خريداران تماس گرفته و پيام خريدار را در اين بخش ثبت نمايد و اين بخش كاربردهاي زيادي دارد و به فروشنده كمك بسياري مي كند.

به زودی تایید تلفنی به صورت خودکار و از طریق سرور به صورت کامپیوتری بلافاصله پس از ثبت سفارش انجام خواهد شد

در فروتل سريعترين نحوه ي تسويه حساب انجام مي گردد.
دو مرتبه تسويه حساب در هفته (يكشنبه و چهار شنبه هر هفته) كه شامل
100 درصد سفارشات توزيع و وصول شده
تا سقف70  درصد علي الحساب سفارشات ارسال شده  سفارشات COD(كه مبلغ آنها هنوز دريافت نشده)
100 درصد سفارشاتي كه مبلغ آنها آنلاين پرداخت شده است.

و يا تضمين تسويه 10 روزه سفارشات ارسالي براي فروشندگان پرفروش 

كه اين مبالغ در هر مرتبه واريز به حساب فروشنده واريز مي گردد.
نكته مهم و قابل توجه كه در فروتل اجرا مي شود وضعيت هاي سفارشات به لحظه مي باشد كه باعث تسويه حساب سريع مي باشد كه به محض واريز به حساب توسط پست به حساب فروشنده اضافه شده و در اولين واريز كه كمتر از 3 روز است به حساب فروشنده واريز مي شود.

شرايط تسويه حساب و پيش پرداختها در فروتل متناسب با ميزان فروش فروشندگان و كارمزد آنها قابل تغيير  و مذاكره مي باشد و شرايط بسيار ويژه اي به فروشندگان پرفروش ارائه مي شود.

همانطوريكه در سوال نحوه محاسبه هزينه ارسال اعلام گرديد حدود 40 درصد هزينه ارسال بابت سرويس دريافت وجه پس از تحويل به مشتري است كه اصطلاحاً COD يا Cash On Delivery ناميده مي شود كه در سفارشات پرداخت آنلاين وجود ندارد همچنين اگر سفارشي برگشت بخورد هزينه ارسال از فروشنده دريافت مي شود كه فقط در فروتل هزينه خدمات COD از هزينه ارسال كسر شده و مابقي دريافت مي شود كه بيش از 40 درصد در هزينه هاي برگشتي فروشندگان فروتل كاهش وجود دارد كه در مجموع مبلغ بسيار زيادي خواهد شد چراكه حدود 5الي 10 درصد سفارشات برگشت مي خورند كه در ساير سيستم ها اين هزينه به عنوان جريمه از فروشندگان دريافت مي گردد.
در فروتل با تاييد تلفني برگشتي ها كاهش چشمگيري دارند و از طرفي با كسر هزينه COD در برگشتي ها هزينه ها فروشندگان بيش از 50 درصد كاهش خواهد داشت كه مزيت بزرگ فروتل براي فروشندگان است.

در فروتل هر كالاي مجاز قابل ارسال با پست را مي توان به فروش رساند كه مي تواند در زمينه هاي مختلف مانند موارد زير باشد:
لوازم خانگي
موبايل
نرم افزار
كامپيوتر
لوازم لوكس و مسافرتي
لوازم ورزشي
پوشاك
لوازم شخصي
لوازم آرايشي و بهداشتي
زيورآلات
ساعت
عينك
موارد غذايي
وسايل تفريحي
لوازم جانبي وسايل گوناگون
وسايل كادويي
وسايل كاربردي
و هر كالا و وسيله مجاز قابل ارسال با پست ديگري مي توانيد از طريق سيستم فروش پستي به فروش رود و فروش مناسبي داشته باشد.

پنل جدید فروتل محدودیت بالا برداشته شده و تمامی مشاغل و اصناف قانونی تولیدی و خدماتی و …. می توانند از خدمات متنوع فروتل استفاده نمایند

فروش پستي نياز به مغازه يا محلي براي فروش ندارد چراكه سفارشات از طريق اينترنت و تلفن و وسايل ارتباط جمعي ديگر دريافت شده و جمع آوري آنها مي تواند از هر آدرسي صورت گيرد.
با هر قرارداد پستي مي توانيد يك آدرس اعلام نماييد تا روزانه سفارشات از آن آدرس جمع آوري و توزيع سراسر گردد.

براي معرفي فروشنده به پست سايت فروشگاهي اعلام مي شود.
فروتل سايت فروشگاهي به فروشنده هديه مي دهد و الزامي نيست كه فروشنده در زمان ثبت نام سايت فروشگاهي داشته باشد.
فروتل به فروشنده سايت فروشگاهي كه با سيستم فروش پستي هماهنگ مي باشد هديه مي دهد كه فروشنده را از پرداختن هزينه راه اندازي سايت فروشگاهي و كارهاي مرتبط با آن بي نياز مي نمايد.

دو روش ارسال پستي در فروتل استفاده مي شود.
پست سفارشي و پست پيشتاز
براي اطلاع از نحوه ي محاسبه هزينه پستي از لينك زير وارد شويد:

فرم آنلاين محاسبه هزينه پست
http://www.postee.ir

امكان جديد و بي نظيري مي باشد كه هر فروشنده مي تواند به صورت مجزا سيستم مشاركت در فروش براي محصولات خود داشته باشد.
بدين صورت كه فروشنده بازارياب اختصاصي (وبمستر) براي تبليغ محصولات خود جذب كرده كه صرفا بر روي محصولات وي تبليغات نمايد و به ازاي فروش پورسانت دريافت كنند كه محدوديتي در تعداد بازارياب وجود ندارد.
اين امكان به فروشگاه ساز هدیه فروتل به فروشندگان نيز اضافه گرديده است كه مي توانيد براي نمونه در سايت anamiskala.com که نمونه یک سایت فروشندگی است، در ستون سمت راست همکار در فروش و ورود همکار را مشاهده و با نحوه ي كار آن آشنا شويد.
سيستم پشتيباني بازاريابي فروتل كه مجري سيستم تبليغات رايگان است پشتيبان دائمي اين بخش از فروتل نيز مي باشد و هر بازارياب اختصاصي، 5هزار تومان توسط فروتل هديه عضويت داده مي شود و مرتبا بر امكانات اين بخش افزوده مي شود، واريزي درآمد بازاريابها هفته اي دو مرتبه توسط فروتل انجام مي گيرد و هيچ گونه هزينه هاست و دامنه و پشتيباني بابت اين سرويس دريافت نمي شود و بازاریابها نیز براحتی از این طریق با همکاری در فروش محصولات شما می توانند کسب درآمد نمایند بدون اینکه شما انرژی یا هزینه بیشتری پرداخت کرده 
البته فرشنده مي تواند بر روي اين افراد مديريت داشته باشد و با آنها در ارتباط باشد ولي به صورت خودكار تيم پشتيباني فروتل كارهاي لازم را انجام مي دهد و فروشنده در اين بخش كار بسيار ساده اي دارد و فقط بايد اين امكان را معرفي نمايد تا بازاريابها ثبت نام نمايند و تيم پشتيباني فني و بازاريابي فروتل كليه كارهاي پس از آن را برعهده دارد و تنها يك دهم پورسانت تعيين شده محصولات فروخته شده در اين سيستم به تيم پشتيباني فروتل تعلق مي گيرد و هزينه هاي اين بخش از خدمات فروتل را پوشش مي دهد.
فروشندگاني كه سابقه فعاليت تبليغاتي در اينترنت داشته اند قدر اين امكان را مي دانند و از آن استفاده مي نمايند چراكه ريسك عدم بازدهي تبليغات را كاهش مي دهد و به ازاي فروش پورسانت مي پردازند كه پورسانت كالاي توزيع شده توسط سيستم به صورت خودكار محاسبه و به بازارياب پرداخت مي شود و … و از مزيت هاي بزرگ سيستم فروش مشاركتي اختصاصي فروتل عدم درگيري فروشنده در مديريت و واريز درآمدها و كارهاي پشتيباني و بروز رساني برنامه و هزينه ها سرور و … مي باشد.
همچنين از هر نوع فروشگاه ساز ديگري هم استفاده شود وب سرويس اضافه كردن سيستم مشاركت در فروش آن در اختيار فروشنده قرار مي گيرد كه با اضافه كردن كدهاي آن براحتي هر سايتي قابليت تبديل به سيستم مشاركت در فروش را پيدا مي كند.
اين امكان در سيستم هاي مشابه با قيمت هاي بسيار زياد ارائه گرديده است كه فروتل به صورت رايگان در اختيار فروشنده قرار گرفته است و مي تواند در افزايش فروش نقش زيادي داشته باشد.

وب سرويس شامل كدهايي هستند كه به برنامه فروشگاه ساز هاي مختلف اضافه گرديده و امكاناتي بر آن اضافه كرده و آنرا متناسب سرويس فروش پستي فروتل مي نمايد و نوعي خودكار سازي در فرايندهاي مختلف مي باشد.
چندين نوع وب سرويس در فروتل وجود دارد كه كاربرديهاي مختلفي دارند.

راهنمای وبسرویسهای فروتل : goops.ir/docs

از جمله 
الف) وب سرويس ثبت سفارش: در صورتيكه از فروشگاه سازهاي مختلف استفاده مي نماييد و مايل با اين هستيد كه تمامي مراحل خريد به صورت مستقل در سايت شما انجام گيرد و نهايتا اطلاعات خريدار به پنل پستي منتقل شود از اين نوع وب سرويس استفاده مي شود كه به همراه آموزش و مثال، نحوه ي اضافه كردن اين امكان به هر نوع برنامه فروشگاه ساز آورده شده است.

ب) وب سرويس مشاركت در فروش: اين نوع وب سرويس امكان سيستم مشاركت در فروش را به فر وشگاه سازهاي مختلف اضافه مي كند كه با اضافه كردن اين كد در برنامه فروشگاه ساز مي توانيد براي محصولات خود بازارياب (وب مستر) جذب كرده كه داراي جزئياتي و توضيحات بيشتري است كه به صورت كامل و همراه مثال آموزش داده شده است.

ج) وب سرويس همكاران و برنامه نويسان: اين امكان صرفا در اختيار شركتهاي طراح وب و هاست و دامنه قرار مي گيرد كه با پيام گذاشتن در بخش تماس با ما اطلاعات تكميلي در اختيار آنها قرار مي گيرد.

براي مشاهده اين دو نوع وب سرويس و استفاده در فروشگاه سازهاي مختلف مي توانيد از لينك زير فايلهاي مربوط و آموزشهاي مربوطه را دانلود و استفاده نماييد.

دانلود وبسرويسهاي فروتل + مثالها و سورس كدهاي آماده

کد باز افزونه ها و فروشگاه سازهای متفرقه متصل  : github.com/Frotel

ایجاد api key :
از پنل مرکزی فروشنده »» بخش امکانات پیشرفته »» وبسرویسهای فروتل

راهنمای وبسرویسهای فروتل : goops.ir/docs

امكانات مختلف و منحصر به فرد فروتل در اختيار كليه فروشنده ها قرار مي دهد، علاوه بر آن امكانات اختصاصي و مجزايي به فروشنده هاي پرفروش و فعال اينترنتي ارائه مي گردد تا با خیالی آسوده تر مشغول پشتیبانی و فروش و کسب درآمد شوند كه برخي از آنها به شرح زير اعلام مي گردد:
– واريزي در هر زمان بنا به درخواست فروشنده
– علی الحساب ارسالی روز با مقادیر توافقی متناسب با میزان فروش وکارمزد پنل
– تاييد تلفني سفارش لحظه اي و بلافاصله پس از ثبت سفارش
– تمدید حق عضويت سالانه رايگان 
– تمديد سالهاي بعد كاملا رايگان خواهد بود
– پشتيباني ويژه و دائمي
– سيستم مشاركت در فروش ويژه
– متناسب سازي برنامه ها و امکانات پرتال فروش همخوان با نيازهاي  فروشندگان
– تعامل نزديك با اين فروشنده ها
و …

اين امكانات علاوه بر امكاناتي است كه به صورت عمومي در اختيار تمامي فروشندگان قرار مي گيرد.

ريسلري امكاني جديد و منحصر به فرد مي باشد كه توسط فروتل پياده سازي و اجرا گرديده و نمونه مشابهي ندارد.
ريسلري قابل استفاده براي:
– كليه فروشندگان بويژه فروشندگاني كه تنوع محصول بالايي دارند
– شركتهاي پخش كه به توليد كننده و فروشندگان سرويس دهي مي نمايند
– اصناف گوناگون مانند انتشارات، كامپيوتر، لوازم خانگي و …
– تشكل هاي گوناگون مانند گروه هاي دوستان و خانوادگي كه مايل به آغاز فروش اينترنتي مستقل و سازماندهي شده و با هزينه مناسب هستند
– مجتمع هاي فروشگاهي و پاساژها كه مجموعه اي از فروشگاه ها مي باشد
– افرادي كه داراي توانايي مديريت فروشندگان و هماهنگي لازم را دارا مي باشند
و …

ريسلري اين امكان را به ريسلر مي دهد تا بي نهايت فروشنده را در شهر خود جذب كرده و كليه امكانات فروشندگي فروتل مانند سايت هديه فروتل، سيستم تبليغات اختصاصي و عمومي، پرداخت آنلاين و در محل پستي، تاييد تلفني، دو مرتبه تسويه حساب در هفته و … را در اختيار فروشندگان خود قرار دهد و البته كليه سفارشات از محل ريسلر جمع آوري مي شود و كليه كارهاي فني مربوطه توسط فروتل انجام مي گيرد.
فروشنده ريسلر علاوه بر درآمد از فروش محصولات خود، از فروشندگان زير مجموعه ي خود مي تواند حق عضويت سالانه دريافت كرده و كارمزدي از فروش فروشندگان داشته باشد كه درآمدي دائمي و مطمئن مي باشد.
توجه نماييد كليه حسابها و ميزان فروش و درآمدها به صورت سيستمي و توسط فروتل محاسبه مي گردد و هماهنگي و كارهاي فني مربوطه نيز برعهده فروتل است و ريسلر براحتي مي تواند در نقش فروتل اين سرويس ها را به فروشندگان شهر خود ارائه كرده و درآمد مناسب و دائمي كسب نمايد.
براي عضويت در سيستم ريسلري ابتدا بايد فروشنده عادي فروتل باشيد كه از بخش ثبت نام فروشنده سايت فروتل اقدام كرده و پس از فعال شدن پنل، درخواست ارتقاء پنل به ريسلري را اعلام مي نماييد كه بابت اين ارتقاء فقط يكبار و براي هميشه مبلغ 50 هزار تومان دريافت مي گردد كه هزينه تمديد سالانه نيز نخواهد داشت و هميشه فعال خواهد بود.
به مناسبت افتتاح ريسلري موقتا به جاي 50 هزار تومان با 40 درصد تخفيف 30 هزار تومان بابت ارتقاء پنل به ريسلري دريافت مي گردد.

فروشندگان مي توانند همزمان عضو چندين سرويس دهنده فروش پستي (واسطه پستي) باشند و همزمان از امكانات مختلف آنها استفاده نمايند.
به منظور تسهيل عضويت فروشندگاني كه در حال حاضر عضو ساير سيستم ها مي باشند تخفيف 20 درصد را تعيين كرده است
با توجه به اينكه فروشندگاني كه عضو ساير سيستم ها هستند، بابت عضويت قبلا هزينه اي به شركت مربوطه پرداخت كرده اند اين تخفيف در نظر گرفته شده است تا با هزينه پايين تر از سايرين بتوانند از خدمات مختلف فروتل نيز بهره مند گردند.
يعني كل هزينه استفاده از سرويس هاي گوناگون فروتل براي فروشندگاني كه عضو سيستم فروش پستي ديگري هم هستند 80 هزار تومان است كه 50 هزار تومان از اين مبلغ به حساب پست واريز مي گردد.
براي ثبت نام از بخش ثبت نام فروشنده سايت فروتل وارد شويد، 80 هزار تومان را به يكي از حسابهاي اعلامي در پايين فرم ثبت نام واريز و فرم ثبت نام را تكميل نماييد.
به منظور مشخص شدن اينكه عضو سيستم فروش ديگري نيز مي باشيد و شامل تخفيف باشيد،حتما در بخش اعلام آدرس سايت فروشگاهي در فرم ثبت نام، يك يا چند سايت خود را كه با سرويس فروش ديگري فعال مي باشد وارد نماييد تا تخفيف 20 درصد براي شما اعمال گردد.

وزرات صنعت، معدن و تجارت به منظور ساماندهي فروش اينترنتي به عنوان شخص ثالث اقدام به بررسي و اعطاي نماد اعتماد ملي به سايتهاي تجاري حائز شرايط نموده است كه در صورت اجراي مناسب آن مي تواند گام مناسبي در جهت ساماندهي و جلب خريداران به خريد اينترنتي نمايد.
فروشندگان گرامي قبل از ثبت نام، بايستي از سايت http://enamad.ir نماد اعتماد ملي سايت فروشگاهي خود را دريافت نمايند و مستندات مربوط به آنرا نيز به همراه ساير مدارك لازم به فروتل اعلام نمايند.
يكي از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونيكي، ايجاد اعتماد و اطمينان در ميان كاربران خدمات الكترونيكي مي باشد.با توجه به بررسي هاي انجام گرفته ، مهمترين عوامل مراجعه و اعتماد خريداران به فروشگاه هاي مجازي به شرح ذيل مي باشند :
1- شناسايي مالك فروشگاه و امكان مراجعه در صورت بروز اشكال.
2- كامل و صحيح بودن اطلاعات كالا يا خدمات ارائه شده.
3- گارانتي محصولات و ارائه خدمات پس از فروش.
4- واضح بودن روند برگرداندن كالا و بازپس گيري پول.
5- محفوظ ماندن اطلاعات شخصي و مالي خريداران.
6- تاييد امنيت سايت توسط يك موسسه و مركز ملي اعتماد.

طبق مطالعات انجام شده تائيد فروشگاه مجازي توسط يك موسسه و مركز ثالث ، بيشترين تاثير در مراجعه و اعتماد خريداران به فروشگاه مجازي را دارد . در اين حالت خريدار از محفوظ ماندن اطلاعات خود احساس امنيت بيشتري دارد و اگر از اطلاعات شخصي وي سوء استفاده شو د ، مي تواند براي شكايت از فروشگاه مجازي متخلف به مراجع قانوني مراجعه نمايد.
در ايران مركز توسعه تجارت الكترونيكي مسئوليت ايجاد زير ساخت هاي امنيت و اعطاي نماد اعتماد الكترونيكي به فروشگاه هاي مجازي را برعهده دارد.
اعطاي نماد اعتماد الكترونيكي براي وب‌سايت هاي تجاري با هدف قانونمند كردن و چارچوب دهي به فعاليت فروشگاه‌هاي مجازي در حال انجام مي باشد. نماد اعتماد الكترونيكي به شكل يك علامت در بالاي سايت‌هايي كه از نظر قانوني فعاليت آنان مورد تائيد است به نمايش در مي آيد. ساماندهي سايت‌هاي تجاري در كشور موثرترين گام براي ايجاد فضاي تجارت الكترونيكي به‌خصوص B2C خواهد بود. به نحوي‌كه مردم در هنگام خريد از طريق اينترنت با اطمينان از اين‌كه سايت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسميت مي‌شناسند،‌ اقدام به خريد مي كنند.
خريداران مي بايد با جستجو در فهرست وب سايت هاي مورد تاييد، از صحت “نماد اعتماد الكترونيكي” به نمايش درآمده در وب سايت ها اطمينان حاصل کنند.

براي كسب اطلاعات بيشتر و اخذ نماد اعتماد ملي براي سايت تجاري خود مي توانيد از طريق سايت زير اقدام نماييد.

http://enamad.ir

آدرس ورود فروشنده پنل دموي فروش فروتل:

http://www.fpanel.ir

نام كاربري: mellatsho
رمز عبور: Lsd9dkjKa90Oakd

آيا مي دانيد! فروتل دو روش پـــرداخت در محل و آنلايـــــن در خــريد را ارائه مي دهد

الف) پرداخت در محل(COD): ذر این روش پرداخت در محل که اصطلاحا (COD (cash on delivery گفته می شود مشتری پس از خريد پستي در زمان تحویل سفارش درخواستی خود، وجه را به مامور پست پرداخت می نماید.

ب) پرداخت آنلاین: مشتری در زمان خرید وارد درگاه آنلاین شده و با استفاده از هر کارتی که عضو شبکه شتاب باشد وجه را آنلاین پرداخت می نماید. از درگاه های مختلف در فروتل استفاده می شود.

وجوه دریافتی به صورت پرداخت در محل و یا آنلاین هفته ای دو مرتبه یکشنبه و چهارشنبه با فروشندگان تسویه می گردد.

آيا مي دانيد! فروتل هزينه هاي فروشنده ها در فــــروتل نصــــف ساير شـركتهاست

استراتژی فروتل به این صورت است که «فروتل زمانی درآمد باید داشته باشد که فروشنده درآمد داشته باشد»

به همین منظور هزینه راه اندازی پنل در حداقل ممکن بوده و بابت راه اندازی فروشگاه ساز حرفه ای و سیستم تبلیغاتی و درگاه بازاریابی و سیستم اس ام اسی و ده ها امکان دیگر که هر کدام به تنهایی ارزشمند و با مبالغ زیادی در اینترنت عرضه گردیده به صورت رایگان در اختیار فروشندگان فروتل قرار می گیرد.

فروشندگان در فروتل پکیجی از امکانات (به صورت رایگان) که برای شروع فروش اینترنتی نیاز دارند دریافت و در کمتر از یک روز فعالیت فروش اینترنتی خود را شروع می نمایند. در صورتیکه اگر بخواهند بخشید از این امکانات را به صورت مجزا خریداری و در فروشگاه خود اجرا کنند هزینه زیادی را صرف خواهند نمود و زمان زیادی برای اجرا و هماهنگ کردن بخشهای مختلف آن صرف کرده و غالبا به دلیل عدم تخصص کافی در این زمینه نتیجه مطلوب را کسب نمی نمایند و زمان و هزینه زیادی را هدر خواهند داد.

تقریبا هر امکانی که تصور کنید برای اینکه فروش اینترنتی مورد نیاز شماست را می توانید از فروتل به صورت رایگان دریافت کنید و فروتل زمانی درآمد دارد که فروشندگان فروش خود را آغاز نمایند و کارمزدی توافقی از فروش به عنوان درآمد فروتل خواهد بود.

مرتبا امکانات فروتل به روز رسانی می شود و هر روز منتظر شگفتی جدیدی در فروتل خواهید بود که امکانی به امکانات سیستم فروش شما اضافه خواهد شد.

شغلی جذاب و پرنشاط و درآمدزا به عنوان شعبه فروش اینترنتی خود را در کنار سیستمهای تبلیغاتی  و فروش خارج از اینترنت که فروتل نیز می تواند در اختیارتان قرار دهد خواهید داشت.

آيا مي دانيد! فروتل سيستم اختصاصي تبليغاتي به هر فــروشنده هديـــه مي دهد

بر روی سایت فروشگاهی حرفه ای که به صورت رایگان فروتل در اختیار فروشندگان قرار می گیرد سیستم اختصاصی تبلیغاتی مشاکت در فروش نصب می باشد.

چنین امکانی در اینترنت با مبالغی بیش از 300 هزار تومان به فروش می رسد که در فروتل به صورت رایگان به همراه سایت فروشگاهی حرفه ای در اختیار فروشندگان فروتل قرار می گیرد.

کلیت کار این سیستم تبلیغاتی به این شکل می باشد که صاحبان سایتهای پربازدید اینترنتی و افرادی که زمان زیادی از وقت خود را در اینترنت می گذرانند می توانند از قابلیتهای تبلیغاتی خود درآمد کسب کنند و فروشندگان فروتل می توانند از اینگونه افراد دعوت نمایند تا در بخش همکاری سایتشان عضو شده و لینکهای اختصاصی فروش دریافت نمایند و  در سایت یا وبلاگ و یا هر سیستم تبلیغاتی که دارند اقدام به تبلیغ و فروش محصولات فروشندگان نمایند که سیستم تبلیغاتی از طریق این لینکها مشخص می کند چه بازاریابی کالایی را به فروش رسانده است و پس از توزیع شدن پورسانت از طریق فروتل هفته ای دو مرتبه به بازاریابهای اختصاصی فروشندگان واریز می گردد.

فروشندگان میزان فروش هر بازاریاب را می توانند مشاهده نمایند و با بازاریابهای خود در تماس باشند و سیستم تشویقی برای افزایش فروش آنها ارائه نمایند.

محاسبات مالی و واریز درآمد بازاریابها توسط فروتل زیر نظر فروشندگان انجام می گردد.

کافیست فروشنده با چند بازاریاب فعال ارتباط برقرار  کرده و تبلیغ محصولات به ازای پورسانت به صورت اختصاصی توسط آنها صورت گیرد و به ازای فروش از طریق فروتل پورسانت پرداخت نمایید که کمترین ریسک مالی و بیشترین میزان فروش را خواهید داشت و نیاز نیست خود را درگیر امور بازاریابی نمایید و کار توسط متخصصین آن انجام خواهد شد.

آيا مي دانيد! فروتل دامين و سايت مستقل فروشـــگاهــي حرفه ای  رايـــگان هديه مي دهد.

یکی از ملزومات اساسی فروش اینترنتی داشتن سایت فروشگاه مناسب برای هر فروشنده و متناسب با محصولات هر فروشنده است. سایتی با ظاهر جذاب، سرعتی لود مناسب، مراحل خرید راحت و سریع، سهولت در انتخاب محصول مدنظر و …. که تمامی این امکانات به سختی در سایتهای فروشگاه ایران قابل مشاهده است و باعث گردیده با وجود داشتن بازدیدکننده خریدی انجام نگردد.

سایت فروشگاهی با امکانات مناسب و پایدار به مرور در اذهان خریداران جایگاهی پیدا می کند و اعتماد ساز خواهد بود و با کمترین تبلیغات مشتریان به سمت اینگونه سایتهای فروشگاهی سوق پیدا می کنند، نمونه اینگونه فروشگاه ها سایت دیجی کالا می باشد که سالهاست به عنوان فروشگاه اینترنتی پرفروش و قابل اطمینان در اذهان مردم جا باز کرده است و با حداقل تبلیغات توانسته ترافیک فروش بالایی را جذب نماید که البته رسیدن به این جایگاه نیاز به کارهای زیاد و متنوعی خواهد بود.

از طرفی راه اندازی چنین سایتهای فروشگاهی مستلزم صرف هزینه های بالاست که اگر توسط افرادی متخصص صورت نگیرد بازدهی هم نخواهد داشت و صرفا باعث از دست دادن پولتان خواهد شد.

فروتل با توجه به تخصص و تجربه چندین ساله در فضای مجازی ایران که یکی از پیشگامان فروش اینترنتی ایران می باشد، بدون دریافت هیچگونه هزینه ای سایت فروشگاهی با هاست قدرتمند و دامنه IR با امکانات زیاد که به جرات یکی از کامل ترین فروشگاه سازهای ایران است ارائه می دهد و همچنین فروشندگان از پشتیبانی رایگان تیم فنی فروتل بهره مند خواهد بود.

فروشگاه ساز حرفه ای فروتل با نام پارسی تک عرضه شده و طراحی چنین سایتی به همراه هاست و دامنه بیش از 800 هزار تومان در سال ارزش ریالی خواهد داشت که فروشندگان فروتل بدون پرداخت این هزینه از آن بهره می برند.

از نقاط قوت این فروشگاه ساز قابلیت تغییر قالب ظاهری آن است که می توانید با امکاناتی که در مدیریت قالب آن وجود دارد توسط هر طراح و گرافیستی که HTML را به صورت نسبی یاد دارد به شکل دلخواه فروشنده تبدیل شود.

هر ماه امکانات جدیدی نیز به آن به صورت رایگان اضافه میشود و ایرادات احتمالی آن به سرعت رفع می گردد.

از دیگر مزایای آن انطباق کامل با پنل فروشندگی فروشندگان فروتل است که سبد خرید و امکانات داخلی آن کاملا با یکدیگر هماهنگ است و کافیست یک مرتبه در پنل فروشنده محصولات تعریف گردد و چندین سایت از فروتل دریافت نموده و سایتهای تخصصی برای هر محصول یا عمومی برای تمام محصولات خود داشته باشند.

سرورهای فروتل در کشورهای مختلف دنیا میزبان رایگان سایتهای فروشندگان فروتل هستند که مشخصات بالا و بسیار قدرتمند می باشند و تیم پشتیبانی مدیریت سرورها مرتبا آنها را رصد مینمایند تا کمترین خرابی را داشته باشند و سرعت لود سایت فروشندگان در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد.

دیگر زمان صرف هزینه های گزاف برای طراحی سایت گذشته است و به جای اینکه پول خود را خرج طراحی سایت نمایید برای تبلیغ و افزایش فروش خود هزینه می نمایید و به راحتی در زمانی کمتر از 24 ساعت سایت فروشگاهی شما فعال می گردد.

هدف فروتل از عرضه رایگان این فروشگاه ساز حرفه ای کمک به فروشندگان در جهت تمرکز بر روی تبلیغ و فروش است و به فروشندگان توصیه می شود خود را درگیر طراحی سایت ننمایند و حداکثر ظرف یک هفته سایت با ظاهر دلخواهشان از فروتل دریافت و تمام تمرکز خود را بر روی افزایش بازدید و فروش سایت خود قرار دهند.

کیفیت محصول، کیفیت خدمات پس از فروش در کنار بازاریابی گسترده و هدفمند باعث افزایش روزافزون فروش شما خواهد گردید و تمرکز و هزینه کردن بر روی سایت فروشگاهی صرفا وقت و سرمایه شما را از بین خواهد برد.

آيا مي دانيد! فروتل سرويس دهنده بـــرتر جشــــــنواره فروش اينترنتي ايران است که برای دو سال متوالی با اختلاف زیاد رتبه نخست را کسب کرده است.

به نقل از سایت جشنواره (http://www.eshopaward.ir):

منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت

خداوند بزرگ را شاکریم که بر ما منت نهاد و توفیق خدمت را ، این بار نیز بر دوش ما قرار داد تا بتوانیم با توکل بر اویش و با تکیه بر حمایت های دوستان و بزرگواران ، باری دیگر شاهد برگزاری جشنواره ای دیگر از مجموعه جشنواره های ای شاپ اوارد باشیم . 19 آذر ماه سال 92 مصادف بود با سالروز ولادت امام موسی کاظم و روز آغازین جشنواره برترین سرویس خرید پستی سال 1392 . . .

جشنواره آغاز شد . تصورات از استقبال مردمی فراتر از حد تصورات بود . پرشور تر و گرم تر از تمام دوره های قبل! برنامه ریزی های به گونه ای انجام شده بود که این دوره از جشنواره در تاریخ 19 آذر همزمان با ولادت امام موسی کاظم آغاز گردد و در 19 بهمن که مصادف با ولادت امام عسگری بود شاهد پایان جشنواره باشیم ، اما به دلیل تعدد ایمیل های ارسالی و درخواست ها ، با تصویب دبیرخانه جشنواره ، مدت حضور در جشنواره ده روز دیگر تمدید شد . و جشنواره برترین سرویس خرید پستی ایران در سال 1392 در تاریخ 29 بهمن ماه به کار خود پایان داد .

از لحظه پایان جشنواره کار استخراج آرا و تحلیل و ارزیابی آنها آغاز گردید . تمام مراحل از قبل برنامه ریزی شده بود . با گذشت چندین روز ، و مشخص شدن کم و کیف آرای شرکت کنندگان در جشنواره ، برترین سرویس های خرید پستی ایران مشخص گردیدند . لیست زیر نتایج جشنواره برترین سرویس خرید پستی ایران در سال 1392 است و اسامی به ترتیب امتیاز بالاتر مرتب گردیده اند و سقف امتیازات 1000 می باشد :

1- سرویس خرید پستی فروتل با 988 امتیاز
2- سرویس خرید پستی پرداخت با 469 امتیاز
3- سرویس خرید پستی آسمان وب با 387 امتیاز
4- سرویس خرید پستی سفیر با 290 امتیاز
5- سرویس خرید پستی ملت مارکت با 280 امتیاز
6- سرویس خرید پستی ایران مارکت با 242 امتیاز
7- سرویس خرید پستی پارس پیک با 233 امتیاز
8- سرویس خرید پستی ماها با 214 امتیاز
9- سرویس خرید پستی هموار با 192 امتیاز
10- سرویس خرید پستی پیک آوران با 192 امتیاز
11- سرویس خرید پستی پارس کسب با 190 امتیاز
12- سرویس خرید پستی پایگان با 184 امتیاز
13- سرویس خرید پستی سیمو با 182 امتیاز
14- سرویس خرید پستی دو کاج با 169 امتیاز
15- سرویس خرید پستی هایسل با 168 امتیاز
16- سرویس خرید پستی فرستنده با 164 امتیاز
17- سرویس خرید پستی جام زندگی با 148 امتیاز
18- سرویس خرید پستی دی پی با 130 امتیاز
19- سرویس خرید پستی ای بی پی با 129 امتیاز
20- سرویس خرید پستی کتاب بین با 12 امتیاز
21- سرویس خرید پستی رها مارکت با 0 امتیاز
22- سرویس خرید پستی اهورا با 0 امتیاز
23- سرویس خرید پستی تگنا با 0 امتیاز
24- سرویس خرید پستی سپیده ماهان با 0 امتیاز
25- سرویس خرید پستی مبنا با 0 امتیاز
26- سرویس خرید پستی ای بازار با 0 امتیاز